درباره نقش کارت آویز گردنی در جذب مشتری
نقش کارت آویز گردنی در جذب مشتری توجه به انتخاب در نوع کارت و رنگ آمیزی و بند آویز مناسب به منظور حرفه ایی نشان دادن کسب و کار شما است.در واقع نشان دادن یک تصویر حرفه ای ، منبعی عالی برای تبلیغات برای هر تجارت و محصولی هستند که می خواهند تبلیغ کنند.
امروزه همه صاحبان کسب و کارها میدانند که تبلیغات یکی از مهمترین و اصلیترین قسمتهای یک تجارت است. شما اگر بهترین محصولات را با کمترین قیمت تولید کنید ولی تبلیغات مناسبی نداشته باشید و کسی شما را نشناسد فروشی اتفاق نمیافتد.
یا اگر خدمات منحصربهفردی ارائه دهید اما کسی نداند اتفاقی خاصی شکل نمیگیرد.به همین دلیل است که تبلیغات و برندینگ از اهمیت خاصی برخوردار است.
همین اهمیت باعث شد تا افراد و برندها با استفاده از خلاقیت روشهای مختلف تبلیغاتی را به وجود بیاورند.
یکی از روشهای تبلیغاتی کم هزینه و پر کاربرد استفاده از کارت آویزهای گردنی است. کارت آویز گردنی کاربردهای بسیار زیادی دارد و در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.
به عنوان مثال کارمندان می توانند کارت آویز های گردنی را به جای انداختن دور گردن به عنوان اتیکت لباس بر روی لباس خود نصب کنند.
ما امروز دراین مقاله قصد داریم تا در مورد نکاتی درباره نقش کارت آویز گردنی در جذب مشتری صحبت کنیم. تا انتهای این صحبت با ما همراه باشید.
کارت آویز گردنی چیست؟
ابتدا قبل از هر چیزی باید بدانیم که کارت آویز گردنی چیست و چه کاربردهایی دارد. کارت آویز گردنی یا ID کارت یکی از ابزارهای مهم برای شناسایی افراد در نمایشگاهها، ایونتها، جشنها، رویدادها، مراسمها و… است.
کارتهایی مانند کارت آویز پرسنلی، کارت عضویت، کارت شناسایی و… میتوانند به عنوان کارت آویز گردنی مورد استفاده قرار میگیرند.
روی این کارتها اطلاعاتی وجود دارد که دارنده کارت را به افراد دعوت شده به مراسم یا مراجعه کنندهگان معرفی میکند.
در کنار این اطلاعات شما میتوانید برند، محصولات، خدمات و اطلاعاتی درباره هویت سازمانی کسب و کار خود و یا هر چیزی که معرف کمپانی و محصولتان است را به عنوان تبلیغات درج کنید.
کارت آویز گردنی توسط لنیارد از گردن افراد آویزان شده و باید در دید مراجعه کنندهگان قرار داشته باشد.
چه اطلاعاتی باید روی کارت آویز گردنی درج شود؟
کارت آویز گردنی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها در جایی خاص مورد استفاده قرار میگیرد. اما به طور کلی بر روی این کارتها یک سری اطلاعات اصلی درج میشود.
این کارتها با هر کاربردی که تولید شوند یک کارت شناسایی هستند. یعنی باید اطلاعات هویتی مانند اسم دارنده کارت، جایگاه یا سمت شغلی، مراسم، نمایشگاه یا جشنی که کارت آویز گردنی در آن مورد استفاده قرار میگیرد، اطلاعات برند یا شرکتی که فرد در آن عضویت دارد و… بر روی کارت درج شود.
این اطلاعات باید به طوری درج شود که وقتی یک مراجعه کننده یا مشتری کارت آویز گردنی را میبیند متوجه نام، سمت، شرکت و… فرد دارنده کارت بشود.
در کنار این اطلاعات شما میتوانید برند خودتان را به مراجعه کنندگان معرفی کنید. اسم برند، شعار برند یا شرکت، لوگوی شرکت و… چیزهایی هستند که میتواند روی کارت آویز گردنی درج شود.
کارت آویز گردنی باید چه رنگی باشد؟
رنگها یکی از مهم ترین فاکتورها در بیاننقش کارت آویز گردنی در جذب مشتری است .امروزه میدانیم که رنگهای تاثیر زیادی در رفتار افراد و مشتریها دارد. با علم به این موضوع شرکتها و برندهای مختلف رنگهای متفاوتی را برای لوگو و رنگ سازمانی خودشان انتخاب میکنند.
این رنگ حامل پیامهای متفاوتی هستند که شما طبق نگرش و دیدگاه خودتان باید آن را انتخاب کنید. رنگ کارت آویز گردنی هم به همین شکل انتخاب میشود. اصولا بهتر است رنگ کارت آویز گردنی با رنگ لوگوی برند و بند آویز گردنی شما همخوابی داشته باشد.
البته استفاده از رنگهای خنثی مثل رنگ سفید هم باعث میشود تا اطلاعات درج و لوگو و شعار شما بهتر دیده شود. این مسئله تاثیر بهتری در جذب مشتری دارد شما را در ذهن مشتری ماندگارتر میکند.
رنگ | پیام | تاثیر بر مخاطب |
---|---|---|
رنگهای سازمانی | هویت برند را نشان میدهد | ایجاد حس تعلق و شناخت |
رنگهای روشن و شاد | انرژی و نشاط را القا میکند | جذب توجه بیشتر |
رنگهای تیره و رسمی | حرفه ای بودن و اعتماد را نشان میدهد | ایجاد حس اطمینان |
رنگ سفید | پاکی و سادگی را نشان میدهد | کمک به خوانایی بهتر اطلاعات |
کارت گردن آویز نمایشگاهی
نمایشگاهها چه داخلی باشد چه نمایشگاهی یکی از بهترین فرصتها برای تبلیغات و شناخت برند و محصول شما هستند.
افرادی که در حوزه کسب و کار شما فعال هستند با به حوزه کاری شما علاقه دارند به این نمایشگاهها می آیند تا محصولات جدید این حوزه را شناسایی کنند.
شما میتوانید بهترین و جدیدترین محصولات خودتان را در این نمایشگاهها در معرض دید فعالان و علاقهمندان قرار دهید.
یکی از ارزانترین و بهترین روشهای تبلیغاتی در این نمایشگاهها استفاده از کارت گردن آویز است. شما میتوانید اطلاعات مسئولان غرفه به همراه لوگو و برند خودتان را روی این کارتها درج کنید.
همچنین می توانید به جای استفاده از بند اویز های پلاستیکی از روبان های ساتن استفاده کنید که هم بافت نرمی دارند و هم طیف رنگی زیادی در انها دیده می شود .
بنابراین شما میتوانید یک طرح متفاوت یا شعار تبلیغاتی خود را با چاپ روی روبان که به عنوان بند آویز ها گردنی مورد استفاده قرار میگیرند جلوه تبلیغاتی خود را متمایز کنید
در چنین شرایطی مراجعه کنندگان میتوانند این اطلاعات را ببینند و با مسئولان و برند شما ارتباط برقرار کنند.
کلام آخر
همان طور که در این مقاله درباره نقش کارت آویز گردنی خواندین، کارت آویز گردنی یکی از بهترین و به صرفهترین روشهای تبلیغاتی است.
شما در این روش تبلیغاتی میتوانید خودتان و برندتان را به افراد مختلف معرفی کنید و در معرض دید افراد مختلف قرار بگیرید. ما در اینجا به نقش کارت آویز گردنی پی بردین که در عین سادگی چقدر می توانند کسب و کار ما را رونق ببخشد.
دیده شدن برند و محصولاتتان شما در ذهن مشتریان و مراجعه کنندهگان ماندگار میکند و باعث رونق کسب و کار شما میشود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در مورد کارت آویز گردنی با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.