بندآویز گردنی

انواع بند آویز گردنی و شناسایی در طرح ها و رنگ های متنوع با بهترین متریال

بند آویز گردنی و پرسنلی

امروزه با توجه به نياز بازار و روش هاي نوين تبليغات ، راههاي فراواني براي عرضه كالا و برندينگ آن وجود دارد ، يكي از اين موارد بند آويز گردني يا همان بند آويز كارت پرسنلي مي باشد كه هر دو اين موارد يكي است ، به طور معمول شركت ها و اشخاصي كه نياز به اين نوع تبليغات دارند از بين جنس هاي مختلف و با توجه به نوع چاپ مي توانند لوگو خود را چاپ و عرضه نمايند .
يكي از رايج ترين موارد استفاده از بند آويز گردني براي برپايي نمايشگاه هاي مختلف به عنوان كارت شناسايي استفاده ميشود يا در مراكز درماني و بيمارستانها براي شناسايي پرسنل و تفكيك طبقات شغلي از كارت آويز گردنی استفاده ميشود .

انواع جنس بند آویز گردنی

  • روبان ساتن رنگي براق در عرض هاي ١٣ ميل و ٢٥ ميل 
  • روبان ساتن ترك يكرو در عرض هاي ١/٥ سانت و ٢ سانت كه فقط در رنگ هاي سفيد و مشكي ارائه ميشود
  • روبان هاي كبريتي در عرض هاي ١/٥ سانت و ٢ سانت 
  • جنس كتان كنف در سايزهاي ١/٥ و ٢ سانت
  • انواع بافت در عرض هاي مختلف و تعدد رنگ دلخواه به صورت تار و پود
  • جنس لنيارد كه به نوعي پلي استر محسوب ميشود و بهترين ضخامت را براي استفاده دارد و به صورت خام سفيد موجود است

روش های چاپی بند اویز گردنی

حال با توجه به اجناس ذكر شده قطعا روش هاي چاپي مختلفي براي  هر كدام وجود دارد كه توضيح مختصري در اين باره ارائه ميشود :

چاپ افست روي روبان های ساتن و كبريتي و كتان و لنیارد قابل پياده سازي است ، و ديگري چاپ به صورت تمام رنگي و ديجيتال ارائه ميشود كه بيشترين مورد استفاده از آن در جنس لنيارد مي باشد چون به صورت خام سفيد است بنابراين بايد براي رنگ زمينه غير از سفيد به صورت تمپلات و تمام رنگي چاپ شود و قطعا در هزينه تاثير زيادي دارد.

يكي ديگر از مواردي كه روي قيمت يك بندآويز كارت پرسنلي تاثير دارد استفاده از قلاب هاي مختلف است كه رايج ترين آن قلاب كليدي و قلاب سوسماري است كه توليد داخلي هستند ولي انواع وارداتي هم وجود دارد كه از لحاظ هزينه خيلي مقرون به صرفه مي باشد . مورد ديگري كه قطعا در سفارش يك بنداويز گردني با آن برخورد خواهيد كرد سوالي است كه از شما ميشود به اين مضمون كه يك تكه باشد يا دو تكه و آيا قسمت پشت گردن با گيره جدا شود يا همان بند كار ميشود،

در اينجا منظور از يك تكه بودن يعني به صورت كامل بدون هيچ گيره اضافي بند به دور گردن اويزان شده و با يك قلاب در انتهاي آن به كارت پرسنلي وصل گردد. در بندهاي دو تكه در قسمت وسط بند يك گيره جدا كننده كه به صورت چفت خواهد بود اضافه مي شود و بند را به دو تكه تقسيم مي كند حال ميتوان قسمت پشت گردن را با يك بست گيره به هم وصل كرد يا جدا كرد.

البته در همه موارد نياز به چاپ نيست و مشتري به دنبال انواع خام بنداويز گردني است كه در عرض هاي مختلف ارائه ميشود كه معمولا وارداتي هستند و محصول كشور چين مي باشد در عرض هاي ١ سانت با قلاب سوسماري و عرض هاي ١/٥ و ٢ سانت با قلاب كليدي قابل استفاده ميباشد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رها

با سلام ممنون از مطلب خوبتون

Call Now Button
×