کارت آویز گردنی

طلق کارت آویز گردنی يا طلق آي دي كارت به قسمتي از بند گردني كه با قلاب كليدي يا قلاب هاي ديگر به انتهاي بند متصل ميشود قرار ميگيرد و كارت شناسایی داخل طلق جاگذاري ميشود.

 

سایز کارت آویز گردنی و چاپ طلق کارت آویز 

طلق کارت آویز و ابعاد آن

طلق ها در ابعاد و سايزهای مختلف موجود است و همينطور جنس هاي متفاوتي را دارا ميباشد كه هم توليد داخل ميتواند باشد هم وارداتی از چين ، البته بيشترين استفاده از طلق های با كيفيت داخلی است .

انواع کارت آویز و خرید آن 

یکی از ابزارهایی که برای تبلیغات یا معرفی پرسنل یا متصدیان در شرکت‌ها، سمینارها، همایش‌ها، رویدادها، جلسات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد، کارت آویز گردنی است. البته استفاده از کارت آویز گردنی اهداف دیگری هم دارد. در زیر انواع کارت آویز را مشاهده می کنید. 

کارت آویز گردنی

کارت آویز شناسایی

کارت آویز گردنی

کارت آویز پرسنلی

کارت آویز فانتزی

چاپ کارت آویز گردنی

کارت آویز گردنی به دو صورت چاپ می‌شود. در نوع اول شما یک طرح آماده از کارتی که می‌خواهید را دارید و طرح مورد نظرتان را در اختیار چاپخانه‌ها می‌دهید. در نوع دوم شما طرحی ندارید و فقط می‌خواهید یک کارت آویز گردنی داشته باشید. در چنین شرایطی شما باید با طراحان و کارشناسان مراکز تبلیغاتی یا چاپخانه‌ها مشورت کنید. چیزهایی که در ذهن دارید به این کارشناسان می‌گویید تا این کارشناسان یک کارت آویز گردنی طراحی و چاپ کنند.

 خرید و قیمت چاپ کارت آویز گردنی

 
عوامل زیادی هستند که در قیمت کارت آویز گردنی تاثیر دارند. نوع کاغذ، جنس بند، تعداد کارت و… برخی از مهم‌ترین این عوامل هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امروزه موسسات و مراکز زیادی هستند که اقدام به چاپ و تولید کارت آویز گردنی می‌کنند، یکی از معتبرترین این مراکز مجموعه ما می‌باشد. مجموعه‌ی ما با استفاده از نیروهای کارشناس و متخصص تلاش کرده تا بهترین خدمات را با پایین‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارت آویز گردنی چیست؟ 

چاپ کارت آویز گردنی پرسنلی 

همان طور که حتما بارها در جلسات و رویدادهای مختلف دیده‌اید، مسئولان برگذاری یا متصدیان برند‌های شرکت کننده در رویدادها، یک کارت از گردن خودشان آویزان کرده‌اند. این کارت حاوی نوشته‌هایی می‌باشد که افراد با خواندن آن اطلاعاتی به دست می‌آورند. اولین هدف استفاده از این کارت‌ها معرفی شخص به شرکت کنند‌ها می‌باشد. البته این کارت آویزها جنبه‌ی تبلیغاتی هم دارند و شما می‌توانید برند و لوگوی خودتان را روی کارت یا بند کارت آویز هک کنید. استفاده از کارت آویز گردنی پرسنل و افراد برند شما را یکدست کرده و باعث افزایش پرستیژ کاری شما می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button
×